Bebeğim 16 günlük. Bugün sol göğsüm taş gibi oldu soluma yatarken falan ağrıyordu. Sonra ateşim çıktı. Memede süt kalması ateş yapar mı? Bebeğim uyanınca hemen o memeyi verdim ama çok çekmedi hala sertti. Sağım yaptım ben de yumuşadı biraz. Ateşim de düştü gibi. Bu biriken süt mü ateş yaptı? Ya yeniden olursa 🥺 başına gelen var mı?