Alparslan-mom Burccc 2 yaşında oğlum balık alerjisi vardı bu mamada balık yağı yok diye kullandık. Marka da çok iyi zaten
catgirlmoms Burccc 0-6 ay da bebelac gold ile dönüşümlü kullandım .Golden goatdan daha çok memnun kaldım .
Dilruba_1 Alparslan-mom bu mamada balık yağı yok diye kullandık Hangi mamada balık yağı var ki? Burccc Burccc Keçi sütünu sevmeyen bazi doktorlar var Neden sevmiyorlar keçi sütünü ? İnek sütünden daha iyi bence vitamin değerleri ve besin öğeleri.ben de golden kullanıyorum katkısız ilavesiz temiz bir İçeriği var kızım da severek içiyor
Burccc Tesekkur ederim arkadaslar. Keçi sütünu sevmeyen bazi doktorlar var bu sebeple aklim biraz karisti. Bebegim hipp combioticten sonra kusmaya basladi, kabizlik oldu. O yuzden mama arayisindayim
Byz2019 Burccc doğduğundan beri mama meme olarak devam ediyoruz ilk bir ay sma kullandım bebeğim gazdan uyumuykr hep karnı gurulduyordu dokyor tavsiyesiyle golden kullanmaya başladım ilkinde 3 gün kaka yapamadı ama sonra düzene girdi anne sütüne en yakın mama olduğunu söylemişti eczacım