Neb Arkadaslar merhaba. Bebeğim 8 aylık olcak calısmaya baslayacağım cok tedirginim. Memede uyuyor babanne anneanne bakcaj nasıl uyuturlar naparlar bilmiyorum var mı yaşayan yada tavsiye verecek
basaksahinx Neb bir şekilde bakarlar ama ben 4.5 aylıkken başlamıştım 1 ay kala 1 öğün biberon iLe yemek yedirip normalde hep meme de hafif uyku sargoş edip emzik soktum ağzına öyle uyuttum