Eylbsr Kizlar bebeğim beş ay beş günlük , bu beşinci aya gireli bir haller oldu bize . Aşırı mızmız ve sürekli elini ağzına götürmeye çalışıyor iki aydır da müthiş bir salyasi vardı zaten . Diş belirtileri mıdır acaba bebeğim premature benim bir ay erken geldi . Dördüncü ay atağı boyle olmadi bizde ya 🙄😂
Busra2013 Eylbsr benımkı 4 de cok rahatı 5 gırdık costu bı bebek uykuya dalmak ıcın dırenırmı ya 24 saat aglrmı 24 saat kucak ıstermı 5.17 gun oldurdu benı yemınle gece 10 defa mama ıcın uyanuo
Eylbsr Busra2013 Gece uykularimiz da bozuldu dün gece üç dort defa uyandı normalde bir kere uyanirdi sadece … Uykuya beş dakika dalıyor ağlayarak uyaniyor bizim de sürekli kucak istiyor yatirsam katıla katıla ağlıyor çok yorucu oluyor gün içinde enerjim kalmıyor ne yapacağız böyle 🙄
YgmrEla Eylbsr benim kızımda öyle ya, gündüz uykusu yok nerdeyse, mız mız, hep kucak istiyor, eller hep ağzında, gırtlağa kadar sokuyor nerdeyse, öğürüyor 🤯😁 çok yoruyor. 6 aya girecek, düzeltilmiş 4 aylık oluyor
Eylbsr YgmrEla Bizim de düzeltilmiş dört aylık . Diş yüzünden mi yapıyorlar bilmiyorum ama gerçekten gündüz aşırı zor oluyor😔😭😭
YgmrEla Eylbsr diş diye düşünüyorum, benim kızım bugünde saldırıyor elime, parmağımı ısırıyor baya, mama içiyor biberonu ısırıyor vermiyor, bugün daha da huzursuz
Eylbsr YgmrEla Biberonu damaklarinda gezdirince benim bebişin de hoşuna gidiyor kaşınıyor demek ki , Biberonu ağzında tutuyor memeyi ağzında tutuyor her şeyi reddetmeye yeminli sankii😁