Süt gelse de gelmese de mutlaka 2 saate bir emzirmeye çalış üstüne 1 ölçek mama ver. Bizim doğduktan 4 5 gün sonra 10 çıkmıştı sezaryen oldum sütüm pek yoktu ama yine de 2 saate bir memeyi bir şekilde tutturup 1 ölçek mama verdim. Silikon uç da kullanabilirsin tutmuyorsa