Kızlar dogum yapalı yarın 2.5 ay olacak. Ama menepozlu kadınlar gibi sıcak basıp terlıyorum. Hala geçmedi. Hormonel midir adet olmadıgım ıcın baskılamadan mı oluyor bilmiyorum. Aşırı sıcaklarında etkisi var tabi ama ben diğerlerine göre daha cok sıcakladıgımı dusunuyorum. Var mı benım gibi olan ne zaman düzeliyor bu durum?