677687
Meraba ben artık ek gıdaya katmıyorum yemiyor ozaman. Gece mamasına kavrulmuş 1 çay kaşığı katıyorum gece içiyor.
Eyer ek gıdada sevmezse benim gibi yapabilirsiniz. Mama içiyorsa ( meme veriyorsanız tabi bişey diyemem ☺️
Mesela çorba yaptınız hemen tavaya kavrulmuş unu koyun azıcıkta su ekleyin kaynadıktan sonra. Bebeğin çorbasına katın .
Yada muzlu yoğurt vercekseniz aynı şekilde 1 çay kaşığı veya tatlı kaşığı
Tavada pişirip yoğurtlu muzuna karıştın yedirin
Deneyin bakalım hangisinde seviyor.
Benimki çok güzel yiyordu ama işlerden dolayı anneme bırakıyordum. Orda yemek yedirince unu istemiyor artık . Tek çarem haftada 3, 4 kere mamasına 1 çay kaşığı katıp yediriyorum.
( çay kaşığı ) ( önceden kaşık kullanıyordum şimdi çay kaşığına düştük tadını anlamasın diye