mummy hayır dört beş ayrı adoktora götürdüm aralıklarla.. özel hastanede bi doktor ultrason çekti.. aynı hastanede başka doktor hiç gerek yok dedi boy ve kilosu ile orantılı iri bi bebek dedi ultrason çekmesi gereksiz olmuş dedi.. başka bi hastaneye götürdük o da genetik Dedi ultrason istedi ultrasonu çeken radyoloji doktoru da içindeki sıvı miktarının normal olduğunu daha çekmenize gerek yok dedi.. 5 ay kontrolünde abimin arkadaşına götürdüm çocuk dokturu o da görsün dedim o da büyük dedi her ay takip edelim 1 yaşında tekrar ultrasonu tekrarlayım dedi her kafadan bi ses çıkıyor anlayacağınız.. ama genetik babaanne baba amcanın kuzeninde kafası da çok büyük genetik sanırım.. sizin sıvı miktarı fazla ise ondan tomografi istemiş olabilirler..