Acemiannelerklububaskani Kızlar kahvaltıya çibörek yapmayı düşünüyorum eşim çok seviyor fakat bebeyle sabah uğraşmam imkansız. Geceden yapıp dolapta bekletsem sabah pişirsem bi sorun olur mu ya bilen deneyen var mı??
Alaranaz Acemiannelerklububaskani sorun olmaz ben poğaça hamurunu bazen geceden yoğurup dolaba koyuyorum sabah şekil verip pişiriyorum 😀
Arzu7439 Acemiannelerklububaskani hamura bişey olmaz. Komple içiyle birlikte hazırlamayın ama. Yani kıymayı koyup şekil vermeyin. Kıyma sulanır. Bezeler halinde hamuru hazılayıp, kıymayıda ayrı hazırlarsınız. Yinede işin yarısı bitmiş olur :)
sarilokumumm Acemiannelerklububaskani ben yaparım arada ama hamuru dolaba koymuyorum bi kaç saat öncesinden yoğurup nemli bez ile kapatıyorum bişey olmuyor
Acemiannelerklububaskani Arzu7439 peki kıyma yerine ıspanaklı veya peynirli bi iç yapsam yine de akşamdan koymamam mı gerekir?