minnak1anne Kızlar selam. Ben doğum yapalı 8 ay oluyor şimdi bu saatten sonra korse takmak göbeği toparlamaz mı sizce fikir almak istedim 🫠🫠🫠
Lina_2021a minnak1anne toplar bence düzenli hergün takarsan owli doğum sonrası korse kullandım çok memnundum