Ervaannesii Kuzum 9 ay 27 günlük . Eline pankek köfte vs veriyorum eliyle yesin diye ama bir kez ağzına koyuyor sonrasını mıncıklıyor asla ağzına koymuyor 😄Erken mi henüz ? Sizin bebeler yiyor mu ya da ne zamandan sonra yemeye başladı ?
QueenMommm Ervaannesii önceden eline verince yerdi şimdi sıkıyor bazen önüne koyuyorum bakıyor bakıyor öyle yerse yer 😁
merve171214 Ervaannesii Biz ek gıdaya doktorumuzun demesiyle 4 ay 23 günlükken başladık 6 aylıktan beri pankek et ürünleri vs kendisi yiyor şuan 9 ay 14 günlük
Wanderlust Ervaannesii 6.ayda eline vererek basladim zaten tadim doneminde tadina bakse yetiyordu minciklama kesfetme islerini 6.-7.ayda tamamladi sonra kendisi yemeye devam etti siz de yeni basladiysaniz dokunarak minciklayarak kesfediyor yemekleri endise etmeyin daha erken baslasaydiniz kendisi yerdi hic erken degil 😊
Ervaannesii Wanderlust Öyle mi diyorsunuz 🙄 ya biraz daha erken başlasam bu sefer ağzına fazla lokma koyar boğazına kaçar diye endişe ettim açıkçası 🙄 şimdi bile pankekten koca dilim atıyor ağzına 🤷🏻♀️
asiltonunmommysi Ervaannesii açken yiyor tokken sıkıyor atıyor oyun yapıyor alıyorum elinden öyle olunca
Simge723 Ervaannesii benim kızımda bir ara atmaya başladı ısırıp oynuyordu bende 1 yudum olacak şekilde dilimleyip koyuyorum önüne deneyin isterseniz
Ervaannesii Simge723 evet onu da bir kaç denedim ama o küçük parçaları eliyle masaya sürüyor 😄 yarın tekrar öyle yapacağım bakalım 🤷🏻♀️
merve171214 Ervaannesii Ben hep eline verdim mıncıklıyordu sürekli ilk başlarda hep vermeye devam ettim sonra yemeye başladı yavaş yavaş elindekini bitirmeye başladı hiç müdahale etmedim
Wanderlust Ervaannesii endise etmeyin koca lokma alinca cikariyorlar dedigim gibi 6.ayda bile kendisi yiyordu hic sorun yasamafik darisi size 😊
merve171214 Ervaannesii ben kek cupcake börek poğaça tortilla vs de veriom meyveleri eline veriom karpuz kavun çilek gibi katı olan herşeyi veriom
Citlenbigim22 Ervaannesii 9 ay 15 günlük kızım eliyle yiyebileceği şeyleri önüne koyuyorum ve biraz yiyor biraz mıncıklıyor ama yiyor çok şükür