Kızlar merhaba konuya direkt gireyim benim 20 aylık kızım var yemek yemiyor hiç memeye güvendiği için bende sütten kesmeye karar verdim ama geceleri kalkıyor süt içmiyor hiç bir şekilde bende bu akşam ballı sütün içine bebe bisküvisi koydum bide öyle deneyeyim dedim yemedi bende emzirmem dedim ama anne yüreği yine dayanamadım işte bu konuda bana yardımcı olur musunuz lütfen ne yapacağımı bilmiyorum artık şaşırdım….