Anneler önerilerinize ihtiyacım var🙏🏻
Bu sabah 2. ay aşılarımızı olduk gün içinde gayet iyiydi uyku yaptı biraz ama saat 6 dan sonra huysuzluk, iştahsızlık ve uykusuzluk başladı. Bu belirtiler normal mi? Ateşini kontrol ediyorum sürekli 36.7-37 arasında gidip geliyor şuanlık. Ateş düşürücü vermedim eğer 38 i görürsem vermeyi düşünüyorum. Hemşirede o şekilde söyledi. 6 saate bir veriliyormuş hemen etki ediyor mu olurda ateşi düşmezse ne yapmalıyım? Saat başı mı kontrol etmeliyim yoksa daha sık mı? Sizler ne gibi yan etkiler yaşadınız?