oykumoms merhabalar benim kızımda öyleydi maalesef çok ağladığı zamanlar lavman yaptım , özel hastahaneye mi götürmedik,kliniklere mi götürmedik çatlak vardır belki dedik cerrahlara mı götürmedik vs vs her ağladığında kendini çok sıktığında yaptım lavma korkmayın ve üzülmeyin bu süreç geçiyor çok şükür