Kizlar 7 ay önce sezeryan ile erken doğum yaptım. Dün 12 tane filan halı yıkadım haliyle kaldırdım da halıları. Reglm yeni bitmişti bugün kankam oldu dikiş yerlerinde ağrıyor sizce içerideki dikislerine bir şey olma ihtimali var mı yada bu durumu yaşayan birileri var mı