987ozlem Merhaba bu hafta sonu taşınacağım. Kendi evimize geçiyoruz. Bebeğim 3 aylık pramatüre bir bebek ama şu an süreç yolunda ilerliyor. Biraz gerginin kızlar bebeğimde stres oluyor. Taşınan var mı ? Varsa bu süreni nasıl atlattı !!!
Demiralpinannesii 987ozlem aynı şehirde iseniz belki bi tık daha Kolay olur ama biz farklı bi şehire taşındık cok zorlandım . Bebeğim bana çok düşkün ayrıca da hastaydı mahvolduk hepimiz 😔
milletsanaseymiolacak 987ozlem bende sırada durayım bebeğim 3 buçuk aylık bizde büyük ihtimalle kışa dpgru taşınacağız nasıl olcsk hiç bilmiyorum 😢
madamkahve 987ozlem 3 aylıkken taşındık. Her gün bir odayı topladık. Karışık toplamayın derim. Oda oda toplar ayirirsiniz. Bebeğim kolik bebekti ona rağmen çok şükür sıkıntısız taşındık.
Gokturkk 987ozlem bizimki 40 çıktı ertesi gün taşındık birde seyahat çok ettik ama hiç aman şöyle aman böyle düzeni kaçtı filan diye uğraşmadım ev yerleşmesi uzun sürdü belki ama o ne zaman isterse uyudu kalktı gece 2.5 a kadar ağladı bazen ama gene de atlattık korkmayın süreç bir şekilde geçiyor
Esrmrtsbr 987ozlem Benimde bebeğim 6 buçuk aylık 5 gün önce taşındık tek oldugum için ne yalan söylim zorlandım yani bı yandan ev bı yandan bebek zor oldu benim için…Benimle beraber oda perişan oldu garibim sürekli peşimden gidip geliyordu ama çok şükür bitirdim artık sürekli yanindayim
Tugce 987ozlem şu an yerleşme sürecindeyim. 1500 km mesafeye taşındım. Bebek için zor bir süreç oldu. Hiç düzen olmadığı için gerek aktivite gerekse yemek anlamında sıkıntı oluyor. Bebeğiniz yemek yemediği bir ayda olduğu için sizin için umuyorum daha rahat olacaktır