Benimde tam 6 ay oldu. Morumsu vi kırmızılık ve hafif kabarıklık var. Ama enfeksiyonlu gibi değil. Normal oldugunu düşünüyorum. Ama oeanın hassasiyeti devam ediyor. Cok hassas ufacık bi dokunmaya ağrıyor sızlıyor bi garip. Özel bölge temizliğimi cok zor yapıyorum mesela.