AlmiraninAnnesi11 3 aylık bebeğim sabahtan beri uyuyor. Normalde gündüzleri pek uyumazdı hep kısa kısa uyurdu geceleri 4 gibi uyuyup öğlene kadar yatardı ama gece uyuduğundan beri sadece emmek için kalktı normal mi bu uyumasına pek alıskın değilim de🤦🏻♀️
Hollymolly AlmiraninAnnesi11 yani nasıl hiç bölünmeden mi uyuyor? 90 dk da bir uykuya düşerler genelde kan şekeri düşmüş olmasın? Veya susuz kalmış olabilir mi?
eylul19 AlmiraninAnnesi11 benım bebegım hıc uyumadı oyle 🤦♀️Dogdugu gunden berı 13 aylık suandada aynı uykuyu sevmıyo. bır sorun yoksa uyusun da bılemedım suan .gercı emmeye kalkıyormus.masallah dıyelım😇
Seymaarda35 AlmiraninAnnesi11 ahahaa bizimde başımıza gelmişti felaket korktuk ve biz o sıra geziyorduk hasta oldu felan sanmıştık hatta ama yok bebeklik hali olur öyle şeyler 😂😂
Azemefnan_2021 AlmiraninAnnesi11 bizde şey derler açarsan şom ağzını olur tabi 😂😂😂 kız maşallah de ne güzel uyuyor keşke benim ki uyusa yarım saat uyur uyanır gündüzleri geceleri 1 saat arayla kalkar ben daha dalmadan o kalkar bazen gece kalkar oynarız sen düşün artık 😂😂8bucuk aylık
AlmiraninAnnesi11 Azemefnan_2021 sohbet etmek istiyor ama anlatıcak bişey kalmadı artık bütün dedikoduları da yaptık boş boş bakışıyoruz şuan😂
Simayelisa AlmiraninAnnesi11 🤭 annesi maşallah de uyuyan bebegi kendi kendine uyandirmissin sen böyle diyerek 😂 sabahlar olmasın hadi bakalimmm benimki de konuşmamı istiyor bir saattir konuşuyorum gerçekten konuşacak bişey de kalmadı ama uykusu da yok 🤭😂