Bebeğim 2 aylık olmasına bi hafta var doğdugu günün 2 inci gününden beri aglıyor gazlı bir bebek fakat gazını çıkartıyor tuvaletini yapıyor ama sürekli huysuz ultrasona röntgene kan idrar herşeyi yaptık temiz çok şükür kolik bir bebek ama Koliklikten fazlası benim bebeğimin aglaması yaşayan var mı aynı durumu 😩