Merhaba arkadaslar , oglum neredeyse 29 aylık olacak tuvalet eğitimine basladım. Bugün 3.günü,
Baslamadsn once kakasını yapmadan söyluyodu fln anlıyordu baya şeyi baslayayım dedm. Tahmin edersiniz ki 3-4 gündür kaçırmalar oluyor. Ama bazen kakasını tutyo yapmak istemiyor, bos bir anı yakalyınca hemen yapıyor. Bir de en baslarda kaka kaka diyodu ama bugn hiç demedi, oyun fln da tatlı geldi sanırım bırakmak istemedi. Tuvaletten cıktgmz gibi kakayı altına yaptı.
Hep böyle mi devam edicek lütfen yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Tuvalette bir sekılde oyalıyorum oturtuyorum. Kaka çiş yaptığı da oldu tuvalete ama böyle söylemeynce cok üzülüyprum. Uzun oldu k bakmayın. Bir de çişini yaparken dışarı kaçıyor çiş. :(( ona çözüm bulan var mı??