2 yaşına yeni girmiş oğlum var ve daha yürüyemiyor . Sandalye tepelerine koltuk tepelerine kadar çıkıyor ayakta duruyor herşey yapıo evimiz merdivenli merdiveni tek başına tepeye kadar bile çıkıyor. Ama yürümeye gelince istemiyor 5,6 adım atıp emeklemeye başlıyor. Yaşıtlarından biraz geri olduğunu düşünüyorum çünkü yemekte pek yemiyor zayıf. Sürekli birşeyler yedirmek istiyorum hep seçiyor abur cubur yemek istiyor. ( anne sütü alamadı) bide bu aralar gözlemlediğim kadarıyla giydirdiğim tşörtüyle sürekli oynuyot elini içine sokuyor anlamıyorum neden böyle yapıyor. Yurt dışındaym . Doktorada götürmeyi düşünüyorum ama sizede bir sorim dedim başına gelen varmı ? Doktor yürümrsiyle ilgili birşey söylemedi test yaptılar normal çıktı ayakkabı önerdi aldık iyice bunaldım artık. Kendimi yetersiz gibi hissediyorum 3 buçuk aylık bir kzm var onun kilosu çok iyi 7 kg niye böyle hep darlanıyorum çevreden sürekli bir laf duymaj sıktı