Merhaba kızım 11 ay 23 günlük 9. Ayına kadar ben baktım. 9 aylıkken işe başladığım için bi yakınımız ona bakmaya başladı. Kızımda onu sevdi çok şükür. Normalde her zaman çok zor uyuyan bir bebek özellikle gece uykularına çok zor geçiyor bu nedenle bi ara salıncakta sallanıp uyuyordu artık. Sonra ayakta sallamaya alıştırdık çok şükür. Gündüz uykuları bakıcıda kolay oluyor itiraz etmeden yatıyor akşam uykularında bende zar zor ağlıyor kalkmaya çalışıyor falan hep zor uyutuyorum. Normaldede ben sabah işe giderken peşime ağlamaz ama akşam geldiğinde bakıcı giderken onun peşine mıgırdanıyor sz bi ağlıyor dikkatini zor dağıtıyorum bazen. Ben akşam geldiğimdede seviniyor oynuyoruz hep her anım onunla ama sanki bakan kişiye daha düşkün ona daha uyumlu gbi benle ilgili bir problem olabilir mi kızlar güvenli bağlanmada falan sıkıntı mı var sizce ne yapmalıyım