Kizlar bebegime sleepy kulot bez almak istiyorum. Bant bezini ilk dogdugu zaman kullanmistim pisik yapmıştı ve kalibi kucuktu vazgecmistim. Simdi kulot bez arayisindayim. Sleepy denemk istiyorum memnun musunuz ? Birde kizim 9.5 kilo 4 numara mi alayim 5 numara mi ? Kalip olarak kucukler mi ?