bslays1 Kızım 22 aylık, küçükken yaptırdığımız verem aşının sol kolunda izi yok. İzi yoksA aşının tutmadığı anlamına mı geliyor ? Ya da bu durumu yaşayan annelerimiz var mı?
annelinkoo bslays1 benim kendim yaşamıştım. İlkokul beşte tekrar vurmuşlardı bana. Oğlumda izi var ama 14 aylık
ndemir1006 bslays1 ben de bunu sormak için foruma girmiştim ayın başında verem aşısı vurdurduk ama kolunda hiç iz olmadı acaba normal mi genelde çocukların kollarında iz oluyor hep hemşire de kabuk olacak dedi ama olmadı
Yamandila bslays1 benim oglumdada yok annem dedi kardeşinde de yoktu doktor demis guvenmiyosaniz tekrar yapin tutmamış olabilir tabi kaç sene önceki olay kardeşim şuan 18 yasinda
yorgunanne28 ndemir1006 kabuklanma veya iz olmazsa verem asısının vicutta antikor olusturup olusturmadıgını saptamak için tahlil yapıyolar, antıkor yoksa tekrar asılıyolar diye bılıyorm canm ben. Benm oğlum 3 ay 19 gubluk son bir haftadır cıkmaya basladı ız.
Kuzeymommms ndemir1006 bizimde ilk ay hiç iz yoktu 1 ay sonra iz çıkmaya başladı şuan baya belli oluyor, bende tutmadı diye düşünmüştüm ilk ama şuan iz var belki sonradan belli olur sizinde
ObirAnnnee bslays1 Benim oğlumunda yok doktora sordum bunu ve önemli değil tutmuştur aşı eskidendi izi çıkana kadar vurulmak dedi.