withmymother Merhaba arkadaşlar ilgilenen olursa satıyorum. Hamileyim ikiz bebek arabasına geçeceğim. Bir yıl kullandım sadece. Kapağı uçakta düştü görselde ekledim. İlgilenen olursa 2000 tl. Yer samsun ama kargolamada yapabilirim.
biruykusuzanne Bende ordudayım önümüzdeki ay Samsun’a geleceğim fakülteye daha geçen ay 3 modelini aldım ama benimki pusetli sıfır ayarında 1300 e dolap uygulamasından.
withmymother biruykusuzanne ben ingiltereden aldım dediğim gibi bir yıl kullandık şimdi ikinci doğacak ve evimde asansör yok😫 üçüncü kat üstelik o yüzden satmam gerekiyor yoksa çok memnunum
Ipegim withmymother 2. El 2000 çok fazla ben 2019 da 1200 civarında almıştım aynısını anakucağıyla birlikte çok sağlam ve hafif
withmymother Ipegim merhaba ben yeni aldığım için çok fazla değil. Sizin aldığınız yıl ve benim aldığım yıl farklı. ben geçen yıl 6 bin liraya aldım ingilterede😫
Ipegim withmymother ingilterede 6 bine almanız imkansız değil mi? 😊 ne olursa olsun 2. El satışa giriyor bol şanslar
withmymother Ipegim neden size yalan söylüyormuşum gibi davranıyorsunuz anlamadım. İlgilenen olursa faturasını gönderim merak etmeyin.
withmymother Ipegim cidden dalga mı geçiyorsunuz? Tl olarak çevirip yazdım size zaten ücretini. Türkiyede ürünü tl olarak mı satmam gerekli yoksa ingilterenin para birimi olarak mı? Lütfen dolu yorum yapın…