Gizemmdenizz en fazla 9 10 gün yapmadığı olmuştu. Bende bilinçli değildim. Götürdüm doktora. 10 güne kadar normal dedi. Kabız değil zaten. Fitil vermişti gliserin bi iki defa onunla müdahale ettim. Daha da yapmadım. Teyzem sütün yarıyor demişti. Her gün cırt cırt yaparsa neresine yarar demişti 😁🙈 şimdi 9 aylık ek gıda ya başlayınca yavaş yavaş yapmayada başladı 1 hafta 3 gün 2 gün derken hemen hemen hergün yapıyor. 🧿🙏🏻