Minnakordek bhtsizbdvi bebeği sersemletiyor asla önermiyorum ama anneler harıl harıl içiyor saf su daha çok süt yapıyor birde tahin pekmez
Nurdnc bhtsizbdvi bitki çayları bazıları hariç emzirme döneminde önerilmiyor bilmiyorum kullanmayın bence süt içinse yeterki beslenme ve su yeterli oluyor su süt yapıyor zaten ekstra bişey kullanıp riske atmayın bebeğinizi derim
Arzu7439 bhtsizbdvi tane rezene ve tane kimyon demleyip içiyorum bende. Yemek yerkende tabağıma toz kimyon döküyorum. Rezeneyi de kimisi önermiyo ama doktor içebilirsin dedi bana.
bhtsizbdvi KaptanMarvel ya anason ot varya süt yapıyor diyor ana beb de neden rakı gibi kokuyor diyorum
bhtsizbdvi Minnakordek bebeğe değil ya öyle bir şey yapmam da ben içersem diyorum gazini alır mı yoksa içmiyim mi