Biz ilk 3 ay çok gazlıydık sürekli ağlıyordu
sürekli kucakta pış pış odadan odaya geziyorduk.
1 haftadır falan gazını çıkarmaya başladı daha az ağlıyor.
Bende bi düzen yok ama kitap okuyorum, karın üstü yatırıp renkli şeyler koyuyorum önüne onlara bakıyor.
Bir sürü bebek şarkısı öğrendim YouTube den onları söylüyorum (ceviz adam, mini mini bir kuş, sar sar sar makarayı, ormanlar gibi)
geri kalan zamanda ya uyuyor ya emiyor
birde ben sürekli sanki karşımda yetişkin biri var gibi konuşuyorum
yemek yaparken onu puset ine koyup yanıma koyuyorum yemeği nasıl yaptığımı anlatıyorum ama gülerek oda bana bakıp gülüyor