Bensuuu1 Merhaba anneler bebeğim 5 aylık oldu. Bugün rutin kontrolden geldik vajinasındaki iki dudakta yapısıklık olmuş işlem yaptılar yaşayan var mı ? Genelde oluyormus kız bebeklerde doğuştan bile
Sinemisssss Kızımda yaşıyoruz 2 kez işlem oldu dikkat etmek lazım gecen yine kapandı ama ben evde açtım masajla sana tavsiyem ıslak mendil o kısma kullanma ve bezi ıslak kalmasın bir de işlem yaptırma kızımda travma oldu
Bensuuu1 Sinemisssss banada tekrar olma ihtimali var pişik bebeklerde çok oluyor dedi ama pişik olduğuda yok. Şuan acıyor sanırım orası arada yüzünü buruşturup mızlıyor bugün 🥺
Bensuuu1 Busra2013 her ay rutin kontrol gittiğimiZde doktor beZini açıp bakar. Vajinadaki iki yanak var ya onlar birbirine yapısık ortada birleşik yani
Busra2013 Bensuuu1 aha yok bızım doktorda hep bakıo o smn bızde ole bısı yok ben gecen kremsı bı beyaz bısı gordum ama pısık oldu krem surdum daha omu yoksa bısımı bende korktum
Bensuuu1 Deletedmom_37 ben aslında kendim biraz farketmiştim acaba mı demiştim google yazarsanız görselde çıkıyor. Vajinadaki iki yanak var ya onlar birbirine yapısık ortada birleşik yani