Kızlar ;
Gece yatırıyorum gece uykusuna 23-23:30 arası yatırıyorum gece uykusuna 2-2,5 ya da 3 e kadar hiş rahat uyuyamıyor bi oraya dönüyor bi buraya dönüyor hani tam olarak kalkmıyor ama hep bi rahatsızlık bende en son kalkıp bidaha mama yapıyorum ya ben artık uyuyakalıyorum ya o artık bi yerden sonra uyuyor . Oda sıcak oluyır herhalde diyordum ama başka odaların camlarını açıyorum bizim yattığımız odanın kapısını açıyorum hava geliyor Oda sıcaklığı iyi durumda yani. Diş mi bilemiyorum üst damakları çok şişti ama ateş falan yok . Dişin huysuzluğumu bunu bilemiyorum yani