Ezgiiiurass Bugün 2. Ay aşılarını oldu oğlum sabahdan beri çok huysuz ateşleniyor ilaç verdim çarpol ama etkisi geçti sanırım. Kustu sürekli ağlıyor havada çok sıcak ateşlendikce bunalıyor ne yapmam gerekli
tosbikannesiiiiiii Kıyafetlerini soy canm benim gözlemlerime göre fitil şuruba göre daha etkili ben fitil atmıştım 2. Ay aşısında akşamına kendine geldi