Dilberunal Merhaba Kızlar Bebeğim şuan 5 aylık bir ay sonra ek gıdaya geçecek. Bebekler için kışlık hazırlık yapıyor musunuz buzluğa atmak için yapıyorsanız ne yapıyorsunuz hiç bilgim yok bu konuda 🤷
Ysgl26 Ben biraz meyve atıcam şeftali kayısı armut falan dilimleyip. Annem de marmelat yapıcak aynı meyvelerden. Sebze zaten koyuyoruz fasülye biber domates bezelye falan. Ayrıca ne olabilir ben de bilemedim.
Gryffindor Bir yerde bebeklere her şeyin taze yedirilmesi gerektiğini okumuştum. Yani buzluğa bir şeyin atılmasına gerek yokmuş. Ayrıca kış mevsimi tam bir sebze cenneti. Mesela şimdi kabak var o zaman balkabağı, şimdi taze fasulye o zaman ıspanak