Cly01 Kızlar yolculukta yanimza almıştım biraz üstü şişmişti buzdolabına koyunca düzeldi şimdi açtım üstü biraz sulanmış tadı normal ama yogurt mayalanır mi bununla acaba
Makasal Cly01 ay kusura bakmayın konudan biraz alakasız ama siz de activia ile mi mayalıyorsunuz. Bende onunla mayalamak istiyorum ama bilemedim doktora da sormayı unuttum. Siz doktora sordunuz mu acaba bişey dedimi
[silindi] Cly01 neticede şişmiş ve içinde şişmesi için etkileşim oluşmuş sıcak vs yenmez ki o Şişmesi onun yapısının değiştiği anlamına gelir gaz oluşuyor içinde ki şişiyor
Cly01 Kayramerve çok güzel oluyor biz bile yiyoruz 😍 daha taş gibi tutuyor hem bebeğim severek yiyor toz mayayla falan denedim ama tutturamadm çok sulu oluyor bazen tutmuyordu activia tam iyi
Kayramerve Cly01 ay çok sağolun bu bilgi için 😁 her hafta komşu kapısı aşındırmaktan yoruldum utanıyorum artık yoğurt mayası istemeye😂