Kızlar selam, bebegim 5 günlük küvezde yarın cıkıcak inşallah. Bugün emzirme için çağırdılar ilk defa kucagıma aldım. Ama bebegimin gözlerini açarken arada gözleri yukarı dogru kayıyor ve gülümser gibi oluyo biraz endişelendirdi bu kayma beni. Bu durumu yaşayan oldu mu?