Kızlar merhaba.Oğlum 2 aylık oldu ,sanırım hep aynı yöne yatmaktan bır tarafı düz bir tarafı daha şiş kafasının.Düz kafa yastığı aldım.Şiş olan tarafa doğru yan yatırıyorum,düzelsin diye.Yoksa direk düz kafa yastığını mı kullanayım,düzelir mi? Tecrübesi olan var mı?