Kızlar bebeğim 2 aylık uyurken emzikle uyumaya alıştı derin uykuya dalana kadar emziği düşünce kıyameti koparıyor sanki dışardan biri duysa eziyet ediyoruz sanar öyle bi ağlama. Emziği takıyorum fısır fısır uyumaya devam ediyor saniyesinde. Sanki az önce çığlık çığlığa ağlayan o değilmiş gibi. Nasıl vazgeçircem bu durumdan.. emzik vermeden uykuya dalamıyo bi türlü.