Zcelik Sevgili anneler kızımın aşı yeri ciddi anlamda büyük ölçüde şişti. Fotoğraf nasıl ekleyebilirim bilmiyorum görmenizi çok istiyorum. Yaşayan oldu mu merak ediyorum korkmaya başladım.
kokusudalin Aaaaa bu kadarını ilk kez görüyorum dokunmayın o zararlı onu biliyorum bence bi doktora gösterin.
Zcelik kokusudalin gösterdim normal bazı bebeklerde olabilir dedi iki doktorda ama bunun üzerinden 2 hafta geçti
kokusudalin Zcelik iki hafta önce de bu şekil miydi. Daha çok mu şişti aynı mı duruyor. Bilemedim ki ellemeyin ama hwmşire şişer ama kol altını falan kontrol et orda şişlik olursa sıkıntı demişti
Zcelik kokusudalin evet doktorumuzda böyle söyledi. Boyut olarak aynı ama gittikçe irinleşiyor gibi. Lokum koy diyorlar bende o yüzden yazdım buraya daha önce yaşayan başeden var mı diye ama pek olmamış sanırım