Egemom21 Annemgildeyim buzluktan tavuk çıkardı yedik sonra midem çok kötü oldu talcid içtim biraz geçti sonra çok afedersiniz sulu isal oldum sancılı bir şekilde bu bir zehirlenme olabilir mi tavuğu yeni aldım diyor ama hala midem çok kötü
Masalmeva Egemom21 kardesimde donerden olms cnm cok kotu basi fln donuyomustu ishal kusma vrmsti bnde oldum ama salginda var diyolar gcmzse bi acile git serum fyda ediyo brz