Ebrarkl Kizim 19 aylik bu gece ilk defa kendi odasında yatacak biraz korkuyorum tavsiyesi olan var mi 😊
NukleerBaslikliKizz Ebrarkl Biz 2 yaşında ayırdık uyuturken kendi odasında uyuyo sabah bizim yanımızda uyaniyo😁😁
Znurr Ebrarkl en önemli şey ne yaparsa yapsın yanınıza almayın, ben 9 aylıkken geçirdim o zaman bile çok yadırgadılar. Ağladığında yanınıza alacağınızı anlarsa hep aynı şeyi yapar.
lceLady Ebrarkl 8 aylık odasını ayırdım su anda 15 aylık.halen daha odasına ve hole bizim yatak odasını görecegi sekilde gece lambası koyuyorum. Gece uyandımı kendisi gelir. Tavsiyem yatacagınız zaman diğer odaların cam ve kapılarını kapatın