Arkadaşlar yeni bir aylık anneyim ve birbirimize alışmaya çalışıyoruz ama evde hapis durumundayız eskiden eşimle çok sosyaldik bebişle dışarda ne yaparız bilmiyoruz ve bunaldık sadece uyuduğunda 1saatliğine dışarı çıkıp gelebiliyroz oyuzden sling ya da kanguru mu alsak uyanıkken de daha rahat eder diyoruz önerdiğiniz bi marka var mı