Fatoshh anne sütü yetersiz ise kakasını ondan dolayı yapmadığını söylüyorlar .Bunu birkaç kez duyunca sorguladım üzüldüm
Ben de hem emziriyorum hem de mama veriyorum 4-5 günde bir yapıyor kabız da değil gayet iyi tam tersi sadece anne sütü alanların geç kaka yaptığını biliyordum
Benimki de 4-5 günde bir yapıyor mama ve anne sütü de alıyor yarıyor mu yani
Selenikoo
Siz 3 çocuğa yine iyi yetmişsiniz maşallah tek çocukla zorlanıyorum bazen emzirme konusunda 😀 hatta 2. Çocuğu Bile düşünmüyorum tekrar emzir vs zor oluyor hamilelikte ve doğumda hiç sıkıntı yaşamadım emzirmede yaşadım çok zormuş bence biberon daha kolay millet de biberonu zor görüyor nesi zorsa beş dakikada yiyor uyuyor halbuki