Kızlar bebeğimin idrarında turunculular vardı idrarı koyu ve kötü kokuyordu doktor tahlil istedi sonuç böyle. Doktoru arıyorum bu tek başına bi anlam ifade etmez tekrar test ver diyor devlet hastanesinde sıra yok özel hastane almış başını gidiyor madem tek başına anlam ifade etmiyor niye tekrar test istedi anlamıyorum bu sonuçtan bir şey çıkaran var mı? Bu arada zaten tahmin ediyordum emmediği için nitekim böyle olduğunu daha sık sık emzirdim o sorun ortadan kalktı.
