Asilkuzey Merhaba anneler oglum 5.5 aylik genel meme emiyor ama arada mama veriyorum ihtiyac halinde 1 numara mamasi bitmis yeni alacagimda 2 no alsam sikinti olur mu onu versem yoksa yine 1 mi almaliyim. Mamalar hakkinda pek bilgin yok birsey farkeder mi? Tesekkurler
Smyyecnar Asilkuzey evet olmaz mesela benim bebeğim pramatüre bende 5. Ayımda geçtim çünkü ihtiyaçlarını bir numara mama karşılamıyordu ama bunu doktoruna sor
endegerlimoglumm bende 5 bucuk aylikken gectim 2 ye bi sıkıntı olmadı eczanede sordum verebilrsn dedi