Hanımlar tam 10 gün adetim gecikti yaa bütün belirtiler var akıntı göğüs şişmesi kasık ağrısı bel ağrısı ama ne gelen var ne giden 5 aydır felan düzenli günü gününe olurdu sıcaklardan mı neden anlamadım bu arada tam 2 tane test yaptım korunuyoruz ama içim rahat etsin diye negatif anlamadım neden bu kadar gecikti var mı benim gibi olan olsada kurtulsam bayağ sıkıntı yapıyor bende bu durum