Kızlar 10 aylık oğlum var emziriyorum. Doğumdan beri kendim için hiç bi vitamin takviyesi vs kullanmadım. Ruhsal açıdan çok iyiyim moralim enerjim çok iyi fakat çok yorgunum. Bebeğim emerek uyuduğu için bütün gece sıfır uyku uyuyorum. Sabah 6 da uyuyorum yani oda bi kaç saat. Fiziksel olarak doğumdan beri çok yorgunum. Kullandığınız size iyi gelen vitaminler var mı neler öneriyosunuz. Beni çarpıp kendime getircek bişeyler yazın 😅