eminesevigen_ daha 2 aylikken acarsaniz ileride cok daha zorlanirsiniz tv olmadan yemiyor oyuncaklariyla oynamiyor arkadaslariyla oyun kuramiyor konusamiyor tepki vermiyor vs vs vs okul cagindaki sorunlara hic deginmiyorum bile. En azindna dil gelisimi tamamlanana kadar uzak tutun sonrasinda gelisimine gore kontrollu ilerlersiniz suan icin beynini uyusturup cocugu hipnoz etmekten baska birsey degil yapmayin