NukleerBaslikliKizz olmamış ki yazmışım benim düşüncem saygı duymak düşer sizede..😊
Yani ince detayına girmek gerekirse Sevgi , saygı , hoşgörü nezaket daha nicesi olmadan ne olur ki bence insanlık namına bir şey olmaz o yüzden o atasözünü kullanmak istedim …