Bayancin src414141 aynı problem bendede vardı ilk bebeğim hiç kusmaz ilken bu fazlasıyla kusuyor. Hemşire sürekli emdiği için dedi. 2 saat midenin boş kalması geriyor dedi. Emdi 2 saat hiç emzirme dedi dededim artık kusmuyor
Nazlican src414141 Eğer kilo alımı normal seyrinde ilerliyorsa kusmasında sakınca yok, ama ilerlemiyorsa takip gerektirebilir. Her bebek kusuyor yoksa 8 aylık hala kusuyor mesela
Yasemnn34 src414141 kardeşte olsalar bebekten bebeğe değişiyor demekki ☺️ Bende emdikten sonra hafif sırtını sıvazladığımda gazıyla beraber minik kusuyordu
annelinkoo src414141 benim de bebeğim öyleydi geçiyo ama fazlasını çıkarırlar genelde mide kapasiteleri çok küçük o yüzden sık sık az az emzirmek daha doğru olur ✅