Zeynep8181 Selam kızlar. Bebeğim 3 ay 5 günlük.. Fakat kollarından tutup kaldırdığımda kafası geriye düşüyor.. yüzüstü koyduğumda kısa süre kaldırıp hemen yoruluyor.. sizin bebekleriniz ne zaman başını tutmaya başladı ?
Zlm Zeynep8181 aylık kontrole goturmuyo musunuz diktor kontrol etmedi mi ne zamana kadar normal bilmiyorum ama sadece sağlık ocağında boyunu olcturuyosaniz bı doktora götürün bence
Betul-08 Zeynep8181 1. Ayda yüz üstü yatırdığımda kafasını az yukarı kaldırıp tutuyordu şuan 40 günlük yüz üstü ikin kafasını tamamin kaldırılır yaklaşık 4-5 dk öyle kalıyor
Nazlican Zeynep8181 1 aylıktı dirsekleri üzerinde duruyordu, ama mesela 8 ay bitti hala desteksiz oturamıyor. Yani hepsinin gelişimi bir değil, doktor sıkıntısı görse söylerdi biraz daha zaman ver
Kimeneayol Zeynep8181 4. Ayımız bitti tam olarak öyle tuttu. Bol bol yüzüstü yatırın gün içinde. Kafası geriye düşüyorsa arkadan destekleyip indir kaldır yapın ama kafasını bir, iki parmakla destekleyin mekik misali