Selamm 🤍 kızım 7 ay 22 günlük son 2 haftadır aşırı aşırı az yiyor hiç bir şey istemiyor. Zaten kilo alımımız az raporlu mama da içiyoruz ama aşırı bir iştahsızlık söz konusu. Saatlerce mama yapmasam sesi çıkmıyor, ek gıda hele asla ağzını bile açmıyor 😔 doktorumuz bir damla önerdi zidanten kullanan var mı çok iştahla alakalı gelmedi bana okuduğum şeyler, sizler neler kullandınız